Medpodjetniški izobraževalni center, Nova Gorica

Projekt: 
Medpodjetniški izobraževalni center, Nova Gorica
Lokacija: 
Nova Gorica
Program: 
Javni program, izobraževanje
Naročnik: 
Tehnološki šolski center NG
tip: 
Novogradnja
Objekt: 
4.210,00 m²
Zemljišče: 
8.660,00 m²
Status: 
Javni natečaj, 2010, priznanje

Urbanistično –arhitekturna zasnova izhaja in se zgleduje po glavni kvaliteti širše urbanistične zasnove Nove Gorice kot modernističnega mesta s prostostoječimi objekti med katerimi se generira javni prostor z zelenimi in urbanimi površinami.

Celotna urbanistična zasnova temelji na ideji zagotavljanja kvalitetnih pogojev bivanja v zunanjih ambientih in objektu , ki je umeščen v urbanistično – arhitekturno neartikulirano okolico z zelo različnimi robnimi pogoji.

Urbanistično arhitekturna zasnova prostor novega objekta in njegove okolice obravnava celostno, tako da paviljonska postavitev objekta in pripadajoča zunanja ureditev predstavljata dodano vrednost za celoten šolski kare.

Umestitev objekta na parcelo in njegova tlorisna zasnova je zato podrejena prostorski kompoziciji, ki ustvari enakovredne in vizualno strukturirane vmesne in obodne prostore , kjer novi objekt tvori novo centralno referenčno točko.

Kompozicija stavbne mase temelji na vzpostavitvi 'paviljonskega' tipa gabarita objekta, kar ga umesti v merilo nižjih objektov v bilžnji okolici. Objekt tako s svojim volumnom sicer ohrani gradbeno linijo in s svojo ulično fasado tvori nov prostorski poudarek , vendar vizualno ne zapira kareja .

Izhodišče funkcionalne zasnove objekta je jasna in funkcionalna organizacija programa v treh programskih lamelah s poudrakom na fleksibilnosti notranjih prostorov , funkcionalnih povezavah objekta z okolico ter racionalnost gradnje v povezavi z tehnološkimi rešitvami, ki omogočajo energetsko varčnost objekta.

Izhodišče arhitekturne zasnove je vzpostavitev značilne arhitekturne podobe objekta v okviru racionalno – funkcionalnega sistema konstrukcije in fasadne opne.

Arhitekturna zasnova objekta je nadgraditev urbanistične zasnove in predvideva 'paviljonsko' umestitev enotnega nizkega volumna , ki skupaj z zunanjo ureditvijo tvori nov povezovalni in obenem središčni element v prostoru šolskega kareja.
Izhodišče arhitekturne zasnove je racionalnost izvedbe , jasna organizacija prostora in fleksibilnost programa. Z zasnovo tlorisa in komunikacij se objekt v navezavi z zunanjo ureditvijo odpira proti okolici in deluje kot povezovalni element prostora. Enovita zasnova volumna in fasadne opne, ki jo karakterizirajo horizontalno plastenje funkcionalnih pasov in likovni poudarki z odvzemanjem volumna tvori značilno podobo objekta kljub racionalni in modularno tipski zasnovi.